Legényélet

A legényélet szépségei és árnyoldalai. Visszajöttem és írom tovább, most épp kicsit lelkizősebben, cummogós-véresen, beflesselve mint állat... A 3D-s valóságot játékosan bekavarom álmokkal, meditációs élményekkel és íme, tálalva a bizarr végeredmény. Fantasykedvelők és pszichomókusok előnyben. ;-) Aki meg készpénznek veszi és ez alapján ítél meg, annak azt üzenem, hogy belülről mindenki piros! :-)

Utolsó kommentek

  • anyacska7: Ez igen. Tisztán és öszintén kimondva. De azért milyen lenne a világod nélkülünk? Szerintem sötét.... (2011.05.15. 14:46) Szex és nőuralom
  • anyacska7: adjatok gyorsan egy kötelet! (2011.05.15. 14:39) Szinglitópia
  • Kilences: @Dinna: Tetszenek a video-kommentjeid! :-) (2010.11.30. 18:10) Szinglitópia
  • Dinna: ...a gépesített világunkba, mindig van egy porszem ami "beakad" morális és erkölcsi értelemben a g... (2010.11.30. 05:50) Szinglitópia
  • Kilences: Nagy az öröm! Szerdán kikerült ez a poszt a blog.hu címlapjára. A napi 10-es látogatottság hirtele... (2010.11.27. 19:31) Szex és nőuralom
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anyacska7: Ez igen. Tisztán és öszintén kimondva. De azért milyen lenne a világod nélkülünk? Szerintem sötét.... (2011.05.15. 14:46) Szex és nőuralom
  • anyacska7: adjatok gyorsan egy kötelet! (2011.05.15. 14:39) Szinglitópia
  • Sutak: @Kilences: Nem hiszem, hogy vitatkoznánk. :) Én nem olyan vagyok. Kifejezetten szeretem a tőlem el... (2010.11.13. 18:01) A semmi ágán
  • Kilences: @Dinna: Megijedt, de azért van némi rálátása a világomra, hisz' meglátott. (2010.11.02. 19:01) A lebukás
  • Dinna: ...percekig ülök, és villog a kurzorom,...várok várok várok, majd egy két perc elteltével lelkem ... (2010.10.30. 06:05) Hazaszeretet és bátorság

Táltosember vs. Kiss Erzsi

2009.01.31. 13:19 Kilences

Tegnap este újra ismerős rezgéseket élesztett bennem Kiss Erzsi és a Panchan zenei formáció. Nagyon hasonlókat ahhoz, amit Shaolin-faluban éltem meg tavaly egy közös lélekzenélés alkalmával. A hullámhossz ugyanaz, csak a mód és a hangulat más-más.

Kiss Erzsiék profin színpadra hozták azt, amire korábban táltosemberünk segítségével rácsodálkoztam: ősi, törzsi, Bábel előtti nyelveken hallatszó dallamok, susogások, rezegtetések. A külső természet, a belső világunk hangjai, élőhelyek és közösségek ritmusai, rítusai. A primitívnek mondott, végtelenül egyszerűnek hallatszó zenéből áradó hihetetlen összetettség, érzékenység. Szóval minden jazzista állat folyathatta a nyálát :-)

A shaolinos kalandban ugyanezt a zenét éltem meg, csak egész másképp. Közös meditációra, elmélyült, improvizatív zenélésre hívtak. Erdő mélyén, falu szélén valahol a Pilisben. Itt nem voltak kottafejűek, profik még úgy se.

Csak mi, meg a zenénk.

A tatami közepén mindenféle fura, kevésbé ismerős keleti hangszer, "zajkeltő eszköz". Füstölők, gyertyák, régi énekek, lélegzés-elmélyülés, csend, csendülés, sodrás, összehangolódás, összeható és szétterülő erők, végtelen terek, szűk sikátorok, kántálás, sikolyok, mormolás, sziszegés, óm, kiáltás, bokacsapás, elengedés, szorítás, lebegés, szárnyalás, ugrálás, pörgetés, hörgés, kifordulás-befordulás, a Földanya csókja, csengés-bongás, sötét, újrakezdés, extatikus oldás, lelki megtermékenyülés, nő vagyok, férfi vagyok, gyerek vagyok, minden vagyok, semmi vagyok, örök vagyok, pillanat vagyok, tűz, levegő, föld, víz, fa vagyok, szerelem, gyűlölet, megértés, odavágás, kibékülés, simítás, sima és puha minden, aztán széjjelvág mint háborgó hajót a tengeri szikla... végül csend-hepiend :-)

Szeretem az ösztöneimet szemlélni. Jó voltál Kiss Erzsi, köszi Táltosember!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legeny.blog.hu/api/trackback/id/tr10914133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása