Legényélet

A legényélet szépségei és árnyoldalai. Visszajöttem és írom tovább, most épp kicsit lelkizősebben, cummogós-véresen, beflesselve mint állat... A 3D-s valóságot játékosan bekavarom álmokkal, meditációs élményekkel és íme, tálalva a bizarr végeredmény. Fantasykedvelők és pszichomókusok előnyben. ;-) Aki meg készpénznek veszi és ez alapján ítél meg, annak azt üzenem, hogy belülről mindenki piros! :-)

Utolsó kommentek

  • anyacska7: Ez igen. Tisztán és öszintén kimondva. De azért milyen lenne a világod nélkülünk? Szerintem sötét.... (2011.05.15. 14:46) Szex és nőuralom
  • anyacska7: adjatok gyorsan egy kötelet! (2011.05.15. 14:39) Szinglitópia
  • Kilences: @Dinna: Tetszenek a video-kommentjeid! :-) (2010.11.30. 18:10) Szinglitópia
  • Dinna: ...a gépesített világunkba, mindig van egy porszem ami "beakad" morális és erkölcsi értelemben a g... (2010.11.30. 05:50) Szinglitópia
  • Kilences: Nagy az öröm! Szerdán kikerült ez a poszt a blog.hu címlapjára. A napi 10-es látogatottság hirtele... (2010.11.27. 19:31) Szex és nőuralom
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anyacska7: Ez igen. Tisztán és öszintén kimondva. De azért milyen lenne a világod nélkülünk? Szerintem sötét.... (2011.05.15. 14:46) Szex és nőuralom
  • anyacska7: adjatok gyorsan egy kötelet! (2011.05.15. 14:39) Szinglitópia
  • Sutak: @Kilences: Nem hiszem, hogy vitatkoznánk. :) Én nem olyan vagyok. Kifejezetten szeretem a tőlem el... (2010.11.13. 18:01) A semmi ágán
  • Kilences: @Dinna: Megijedt, de azért van némi rálátása a világomra, hisz' meglátott. (2010.11.02. 19:01) A lebukás
  • Dinna: ...percekig ülök, és villog a kurzorom,...várok várok várok, majd egy két perc elteltével lelkem ... (2010.10.30. 06:05) Hazaszeretet és bátorság

K-néni jutalomköre

2009.01.10. 14:41 Kilences

Mielőtt nagyon elszállnék, kaptok egy korábbi történetet egy nagyon kedves és nagyon nedves hölggyel kapcsolatban. Eddig nem mertem leírni. Hihetetlen és feldolgozhatatlan... és 18-as karika.

Kamaszkoromban nem vitt el édesapám a piros lámpás házba "beavatásra", mint a jóféle régi olasz filmekben szokás. Ha elvitt volna, lehet, nem tartanék itt :-) Ám úgy esett, hogy egy éven belül két, számomra fontos nőalak is lelépett a porondról. Így egy szép koraőszi napon eszembe jutott, hogy már őszül a szakállam, de még nem is voltam "szexuális szolgáltatást igénybevevői jogviszonyban". Gugli a barátom, az ő segítségével hamar rátaláltam az ominózus hölgyre. Nem reklámozom az oldalt, de kitűnő ötlet, hogy az ügyfelek utólag megkommentelhetik, mennyire voltak elégedettek szívük(farkuk) választottjával vagy nem.

Összejött a randi K-nénivel. Rendes környék, rendes kecó (olyan finom masszázsolaj illatú), szépséges test, korrekt viteldíj, mint a hirdetésben. Arra számítottam, hogy viszonylag gépies kiszolgálásban lesz részem: sika, kasza, léc... de, nem is tudom, szóval CSODÁS volt! Kicsit túl csodás és túl interaktív is ahhoz, hogy igaz legyen, így a végére annyira zavarba jöttem, hogy begörcsöltem. Kimásztam K-néni öleléséből és álló fasszal az ágyon ülve bőgni kezdtem.

Azért jöttem ide, hogy összeszedjem és bizonyítsam a férfiasságom. Hogy elfelejtsem azt a rengeteg megalázást, amit az utóbbi időben elviseltem. Hogy végre ne egy különleges valaki legyek egy számomra különleges másvalaki életében, akinek csakis különlegeset nyújthatok, hanem csak egy egyszerű macsó férfiállat, akit hajt a szaporodási ösztön. De végül nem ment: ugyanúgy simogattam, bújtam hozzá és bolondoztam vele mintha szerelmesek lennénk. Igazából mégis erre vágytam. És vette a lapot, sőt...

Nem fizettem a csókért, ez amúgy feláras extra. És nem fizettem az emberségért, ami még az árlistában sem szerepel. De K-néni átölelt, megcsókolt (de úgy) és csak ennyit mondott: "Te kis buta..." Sokáig hüppögtem a vállán. Akkor sem rúgott ki amikor elaludtam. (Jesszusom, kurvánál aludni az már rang! :-)

Kora hajnalban ébredtem, ő aludt. Belesúgtam a fülébe, hogy "köszönöm" és kimentem zuhanyozni. Rövid idő múlva bejött a fürdőszobába rettentő kócosan és tök pucéran. Aszongya: "Te rendes pasi vagy..., keress magadnak egy rendes lányt!" Ahogy mondta, úgy emelkedett a farkam és valami orbitális búcsúszexet nyomtunk el a kádban.

Amit még elmondtam neki, hogy ő jó ember és ez a foglalkozás - bár nagyon jól csinálja - nem neki való. Ekkor dobott ki. Páfff. Így jártam

Meg úgy, hogy egy héten belül piros bőrkiütések lettek jó időre a farkam körül.

Hát, ez egy furcsa eset volt. De férfivá értem, beavatódtam :-)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legeny.blog.hu/api/trackback/id/tr88869183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gilyannkata 2009.05.04. 23:33:53

hehe na ez es tetszett:)
süti beállítások módosítása