Legényélet

A legényélet szépségei és árnyoldalai. Visszajöttem és írom tovább, most épp kicsit lelkizősebben, cummogós-véresen, beflesselve mint állat... A 3D-s valóságot játékosan bekavarom álmokkal, meditációs élményekkel és íme, tálalva a bizarr végeredmény. Fantasykedvelők és pszichomókusok előnyben. ;-) Aki meg készpénznek veszi és ez alapján ítél meg, annak azt üzenem, hogy belülről mindenki piros! :-)

Utolsó kommentek

  • anyacska7: Ez igen. Tisztán és öszintén kimondva. De azért milyen lenne a világod nélkülünk? Szerintem sötét.... (2011.05.15. 14:46) Szex és nőuralom
  • anyacska7: adjatok gyorsan egy kötelet! (2011.05.15. 14:39) Szinglitópia
  • Kilences: @Dinna: Tetszenek a video-kommentjeid! :-) (2010.11.30. 18:10) Szinglitópia
  • Dinna: ...a gépesített világunkba, mindig van egy porszem ami "beakad" morális és erkölcsi értelemben a g... (2010.11.30. 05:50) Szinglitópia
  • Kilences: Nagy az öröm! Szerdán kikerült ez a poszt a blog.hu címlapjára. A napi 10-es látogatottság hirtele... (2010.11.27. 19:31) Szex és nőuralom
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anyacska7: Ez igen. Tisztán és öszintén kimondva. De azért milyen lenne a világod nélkülünk? Szerintem sötét.... (2011.05.15. 14:46) Szex és nőuralom
  • anyacska7: adjatok gyorsan egy kötelet! (2011.05.15. 14:39) Szinglitópia
  • Sutak: @Kilences: Nem hiszem, hogy vitatkoznánk. :) Én nem olyan vagyok. Kifejezetten szeretem a tőlem el... (2010.11.13. 18:01) A semmi ágán
  • Kilences: @Dinna: Megijedt, de azért van némi rálátása a világomra, hisz' meglátott. (2010.11.02. 19:01) A lebukás
  • Dinna: ...percekig ülök, és villog a kurzorom,...várok várok várok, majd egy két perc elteltével lelkem ... (2010.10.30. 06:05) Hazaszeretet és bátorság

Legalul - 1. rész: Az ösvény

2010.09.11. 15:14 Kilences

Lefelé tartunk. Most hatványozottan igaz, hogy mindig van lejjebb. A bokám totál kész. Egyre nehezebb a levegő. Néha forró pára fúrja be magát az orrlukaimba. A szagát ne kérdezzétek, soha nem éreztem ilyen undorítót. Lassan a beleimet hányom ki tőle. Iszamós-süppedős a talaj és cuppog a talpam alatt, de olyan sötét van, jobb is ha nem tudom mire lépek. Az előbb belekapaszkodtam egy a sziklarepedésbe, vissza is húztam a kezem - mintha meztelencsigák közé nyúltam volna. Bleee...
Serpáink a meredekebb szakasz előtt váltották egymást,
miután besötétedett.
Nem evilági nyelvet beszélnek az biztos. Ha összevitáznak az útvonalon, fura krákogós, horkantásokkal kevert hangokat hallani, meg néhány magánhangzót. Egyedül nem merészkednék ide, az erdő is elég bizarr. A szagán kívül a hangjai elviselhetetlenek, a hátam borsódzik tőle. Megállni nem engednek, továbblöködnek. Néha az az érzésem, nem mi hajtjuk őket, hanem ők minket.
 
 
Az út olyan monoton, amilyen csak lehet, fogalmam sincs mennyi ideje jöhetünk. Az a helyzet, hogy már az Átjáróhoz is úgy jutottam, hogy onnan már nem fordulok vissza, innen meg már tényleg semmi értelme. Hova mennék vissza? Minek? Ja, és mivel?
Azt se tudom, álmodok vagy hallucinálok. Néha megüt egy-egy inger és akkor tudom hogy ez valóság. De amiket a szemem sarkából látni vélek néha, jobb nem belegondolni. Csak egy cél vezérel: egy nagy sámánt keresek, végre találkozni akarok az Állatemberrel, akiről oly sok legendát hallottam a beltengernél. Fura történetek voltak, nem lehet elfelejteni. Aztán álmodtam valami borzasztó rémeset:
 
a farkam háromágúvá nőtt, véres vízesésen keresztül bementem a  barlangjába és megláttam az Állatember arcát.
 
Már van egy éve, hogy mindenemet eladtam. Csomó könyvet és térképet vásároltam, utaztam mindenféle járművön, még kalózhajón is szolgáltam, most pedig itt vagyok. Biztos jó nyomon. Ha meg akarnának ölni, már megtették volna. De azért az egy machétéért a hátamon? Igaz, öltek már kevesebbért is. Igaz, én is.
 
Nem érdemes semmin se csodálkozni, mert akkor véged: minimum nyolcszáz kilométerrel odébb landolsz a csalitosban és kezdheted elölről az egészet. Ez már egy másik világ, vagyis hát világ a világban: árnyékország, ahol minden megtörténik, ami a másikban nem. Rezzenéstelen arccal jövök, lélekben alaposan ledunsztolva, még a szívem se mutatja hogy emberből vagyok.
 
Érzem a szemeket a hátamon, érzékelem a mozdulatokat homályosan, aztán a sötétből feltűnik egy pszichopata állat, aki épp remegő fejjel végzi a monoton nemi erőszakot önnön imágóján.
Hallom ahogy körülöttünk reccsen a rothadásnak indult hús öntudatlan zombik pofájában. Ismét csend, csak a mi tocsogós lépéseink órákon át.
A viszketés a hajlataimban egyre elviselhetetlenebb, egyenes arányban nő a páratartalommal. A kicsapott izzadtságtól síkos a bőröm, mint a... hé, baszki, mi a franc?! A kurva életbe! Hol a bőröm? Mi van rajtam? A sötét homályban nem látok semmit, de valami történik a testemmel... A torkomban kesernyés szúrás, alig kapok levegőt...
 
(folytatom...)

1 komment

Címkék: lélek árnyék sötét útkeresés camino árnyékvilág bugyrai

A bejegyzés trackback címe:

https://legeny.blog.hu/api/trackback/id/tr702288677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinna 2010.09.16. 12:52:29

...nem furcsa ez a pszihotikus elme,mert sok ilyen ember rohangál az utcán!:) Nem kell ennyire egy fantazmagórás világba elkalandozni, és minden féle dagonyás csöpögős életérzést felvetni...
...de amúgy ezen elmének mint amilyen neked is van belefér...
A kíváncsiság hajt és várom a folyt.köv.-t
süti beállítások módosítása