Legényélet

A legényélet szépségei és árnyoldalai. Visszajöttem és írom tovább, most épp kicsit lelkizősebben, cummogós-véresen, beflesselve mint állat... A 3D-s valóságot játékosan bekavarom álmokkal, meditációs élményekkel és íme, tálalva a bizarr végeredmény. Fantasykedvelők és pszichomókusok előnyben. ;-) Aki meg készpénznek veszi és ez alapján ítél meg, annak azt üzenem, hogy belülről mindenki piros! :-)

Utolsó kommentek

  • anyacska7: Ez igen. Tisztán és öszintén kimondva. De azért milyen lenne a világod nélkülünk? Szerintem sötét.... (2011.05.15. 14:46) Szex és nőuralom
  • anyacska7: adjatok gyorsan egy kötelet! (2011.05.15. 14:39) Szinglitópia
  • Kilences: @Dinna: Tetszenek a video-kommentjeid! :-) (2010.11.30. 18:10) Szinglitópia
  • Dinna: ...a gépesített világunkba, mindig van egy porszem ami "beakad" morális és erkölcsi értelemben a g... (2010.11.30. 05:50) Szinglitópia
  • Kilences: Nagy az öröm! Szerdán kikerült ez a poszt a blog.hu címlapjára. A napi 10-es látogatottság hirtele... (2010.11.27. 19:31) Szex és nőuralom
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anyacska7: Ez igen. Tisztán és öszintén kimondva. De azért milyen lenne a világod nélkülünk? Szerintem sötét.... (2011.05.15. 14:46) Szex és nőuralom
  • anyacska7: adjatok gyorsan egy kötelet! (2011.05.15. 14:39) Szinglitópia
  • Sutak: @Kilences: Nem hiszem, hogy vitatkoznánk. :) Én nem olyan vagyok. Kifejezetten szeretem a tőlem el... (2010.11.13. 18:01) A semmi ágán
  • Kilences: @Dinna: Megijedt, de azért van némi rálátása a világomra, hisz' meglátott. (2010.11.02. 19:01) A lebukás
  • Dinna: ...percekig ülök, és villog a kurzorom,...várok várok várok, majd egy két perc elteltével lelkem ... (2010.10.30. 06:05) Hazaszeretet és bátorság

Az osztrák asszony

2010.10.22. 19:28 Kilences

Mostanában a határszakaszt járom. Nem telt bele sok idő, más utasokkal is találkoztam. Tök megnyugtat, hogy nem vagyok egyedül. Itt mindenki elég fura szerzet, de lehet beszélgetni, élményeket mesélni, tapasztalatot cserélni. Kiderült, hogy van kényelmesebb módja is az átugrásnak: a burok. Áramvonalas, gyors és van idő a szemlélődésre. Tömegközlekedés, menetrend és fix úticél nélkül. Így kerültem egy burokba az osztrák asszonnyal.
 
 
Szőkésbarna, kicsit szomorkás arcú, néhány éve elvált. A kisfiával szállt föl. A srác már nem hordozós, amolyan izgő-mozgó forma, de azért az anyján alszik. Beszélgetünk anyuval. Nem szereti a környéket. Útra kelt, nem tudja hová tart, mégis teljesen nyugodt. Ismerős történet. Miközben élményeit meséli, nem egymásra nézünk, csak ki az ablakon. A tájban megelevenedik amiről beszél: kivetíti nekem a belső képeit. Jól mesél, kellemes a hangja, pedig nem is értek a nyelvén. Tetszik nekem. Nézem, ahogy táncol egy hajtincs a nyakszirtjén. Észreveszi. Lassan és határozottan öleljük egymást, közben a gyerek még mindig rajta alszik. Mindegyőnk jól érzi magát ebben a gyöngéd, hármas ölelésben. Csókok a nyakon, arcon, közben anyuka leteszi a gyereket. Az asszony mély csókkal önt el, fantasztikus ízek bontakoznak ki, mint egy friss vízesés. A vállamra fekszik, amit nagyon szeretek, haja csiklandozza a bőröm. Ujjával rajzol a levegőbe, miközben még elmesél egy történetet, aztán elalszunk mindketten.
 
Hajnalban a harmaton megcsillanó napsugár ébreszt. Az asszony már fönt van, megvárta míg fölébredek, de sietősen búcsúzik. Elválik az utunk, még a nevét se tudom… Sok szerencsét Neked!
 
Vajon miért találkoztunk?
 

 

4 komment

Címkék: utazás búcsú csók gyermek ölelés asszony találkozás burok klimt

A bejegyzés trackback címe:

https://legeny.blog.hu/api/trackback/id/tr332391618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apaseggfej 2010.10.24. 20:10:37

Gyönyörű élmény. Sose felejtem el, 1966-ban az Aranybika szállóban Debrecenben egy hasonló szép élményben volt részem. És reggel, mint a Tündérszép Ilona a mesében, eltűnt, azóta se láttam.

apaseggfej 2010.10.24. 20:11:57

Ki gépen száll fölébe, annak térkép e táj...

Kilences 2010.10.24. 21:14:17

@apaseggfej: A Radnóti-idézet nekem is eszembe jutott. Álmomban találkoztam vele, mikor lemerültem a kollektív tudat alatti világba. Egészen döbbenetes élmény így találkozni valakivel. Azért az Aranybikában én is megfűrészeltem volna :-) Te vén Casanova, elismerésem! :-)

Dinna 2010.10.30. 05:33:42

Azért élünk, hogy emlékeket gyűjtsünk, és majd egy szép napon ismét felidéződjenek, és elvarázsoljanak.
süti beállítások módosítása