Legényélet

A legényélet szépségei és árnyoldalai. Visszajöttem és írom tovább, most épp kicsit lelkizősebben, cummogós-véresen, beflesselve mint állat... A 3D-s valóságot játékosan bekavarom álmokkal, meditációs élményekkel és íme, tálalva a bizarr végeredmény. Fantasykedvelők és pszichomókusok előnyben. ;-) Aki meg készpénznek veszi és ez alapján ítél meg, annak azt üzenem, hogy belülről mindenki piros! :-)

Utolsó kommentek

  • anyacska7: Ez igen. Tisztán és öszintén kimondva. De azért milyen lenne a világod nélkülünk? Szerintem sötét.... (2011.05.15. 14:46) Szex és nőuralom
  • anyacska7: adjatok gyorsan egy kötelet! (2011.05.15. 14:39) Szinglitópia
  • Kilences: @Dinna: Tetszenek a video-kommentjeid! :-) (2010.11.30. 18:10) Szinglitópia
  • Dinna: ...a gépesített világunkba, mindig van egy porszem ami "beakad" morális és erkölcsi értelemben a g... (2010.11.30. 05:50) Szinglitópia
  • Kilences: Nagy az öröm! Szerdán kikerült ez a poszt a blog.hu címlapjára. A napi 10-es látogatottság hirtele... (2010.11.27. 19:31) Szex és nőuralom
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anyacska7: Ez igen. Tisztán és öszintén kimondva. De azért milyen lenne a világod nélkülünk? Szerintem sötét.... (2011.05.15. 14:46) Szex és nőuralom
  • anyacska7: adjatok gyorsan egy kötelet! (2011.05.15. 14:39) Szinglitópia
  • Sutak: @Kilences: Nem hiszem, hogy vitatkoznánk. :) Én nem olyan vagyok. Kifejezetten szeretem a tőlem el... (2010.11.13. 18:01) A semmi ágán
  • Kilences: @Dinna: Megijedt, de azért van némi rálátása a világomra, hisz' meglátott. (2010.11.02. 19:01) A lebukás
  • Dinna: ...percekig ülök, és villog a kurzorom,...várok várok várok, majd egy két perc elteltével lelkem ... (2010.10.30. 06:05) Hazaszeretet és bátorság

Hajótörés - avagy a tékozló fiú hazatér

2010.08.16. 23:03 Kilences

Sejtettem, hogy a sorstól még megkapom a dádát a Nem harap a pina c. posztomért. :-) Valahol útközben, egy istenverte transzferben döbbentem rá hogy elkaptam a fertőzést.
 

Sokáig lappangott, majd kibuggyantott valami jelentéktelen kis dudort a testemből. Nem vettem komolyan, harci sebnek gondoltam ami előbb-utóbb begyógyul. A doki szerint makacs kis dög, de kezelhető, ha szerencsém van nem lesz áttétes. Kezelés után még két év a fertőzésmentesség. Addig nem megyek messzire, itthon, a szigeteken viszonylag jó az orvosi ellátás. 

Fraktálszerű szerkezete van a sorsnak. Tudjátok mikor kaptam el? Amikor ugyanúgy eltévedtem mint most, bolyongás közben.
Elfutottam a nagyvárosból, minden fájdalom elöl.
Elfutottam a mámorba, pedig sose bírtam a tudatmódosítókat. Bebasztam mint a picsa, balhékat csináltam, kurváztam. Annyira kábult voltam hogy nem is emlékszem mi törént, csak egyvalami maradt abból a korszakból: ez a fertőzés.
 
Furcsa, de megkönnyebbültem. Nem érzem még, hogy az erőm eléggé letisztult volna a Nagy Visszatéréshez. Most elbújhatok a nagybeteg magányos szerepébe, aztán ha erőre kapok, újra vitorlát bontok. Nyugalom tölt el, nem sietek. Nem kell megfelelni, beilleszkedni, az idő múlásával bíbelődni. Nem kell ápoltnak lenni, furgont venni, kicsinosítani a házikót, társaságba járni, lányokat bolondítani, miegymás... Nem, mert boldog vagyok, és felszabadult, és kurvára hálás vagyok a testemben élősködő rákos sejteknek!
 
A tékozló fiú most szépen visszatér - önmagába. Kirúgtam a nemrég fölszedett barátnőt, kutyám megszökött, nem vár itthon senki. Zuhog az eső, ropog az ég, odakint jönnek-mennek a viharok, idebent mélyreható csönd van.

 

2 komment

Címkék: beteg betegség fájdalom rák egyedül nemi eltéved

A bejegyzés trackback címe:

https://legeny.blog.hu/api/trackback/id/tr462226793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyacska7 2010.08.29. 18:41:11

Olvasd a Hagyatékot te eltévedt férfi. Nincs rossz, csak az agyunk teremti azt, higgyél Istenben és Isten meggyogyit, de a gondolataidra figyelj oda, figyelj, és szeresd ezt a betegséget is. Tanit valamire, valami üzenete van, amint elfogadod már nem fáj, már nem is lesz. Nincs rossz, ne félj....nem vagy egyedül...

Kilences 2010.09.18. 15:43:59

És Istent ki teremti?
süti beállítások módosítása